Verzendinformatie
Verzending

Deze verzendmethode is uitsluitend bedoeld voor kleine pakketten tot een gewicht van 1 kg en met beperkte afmetingen. Je bestelling wordt bezorgd door DHL.

Uw bestelling wordt snel en veilig geleverd door FedEx rechtstreeks op het door u opgegeven adres. Volg uw pakket eenvoudig online via de FedEx-trackinglink.

Betrouwbare levering binnen enkele dagen via GLS. Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een trackingnummer waarmee je de zending online kunt volgen.

Met DPD geniet je van een snelle levering en flexibele bezorgopties. Je ontvangt automatisch een melding met de verwachte levertijd.

Je kunt er ook voor kiezen om je bestelling af te halen bij een PostNL-afhaalpunt in jouw buurt. Zodra je pakket daar beschikbaar is, ontvang je een bericht per e-mail of sms.
Veelgestelde vragen over verzending
Zodra je bestelling is verwerkt, sturen we je een e-mail met een directe link naar een duidelijke trackingpagina. Hier vind je alle benodigde en voortdurend bijgewerkte informatie over je zending.
Ja, als je hebt gekozen voor bezorging door een koerier in plaats van een afhaalpunt, zal de koerier je bellen voordat het pakket wordt bezorgd. De koerier levert het pakket vervolgens op het door jou opgegeven afleveradres. De levering vindt plaats tijdens de normale kantooruren. Het is belangrijk dat je de telefoon opneemt, anders wordt de bezorging van het pakket bemoeilijkt en bestaat er een risico dat het pakket niet wordt geaccepteerd en naar ons wordt teruggestuurd. Soms zal de koerier het pakket afleveren bij het dichtstbijzijnde afgiftepunt van de vervoerder als ze je niet kunnen bereiken.
Als het pakket aan de buitenkant beschadigd is, accepteer het dan niet en laat ons weten dat het beschadigd is. Als je een pakket hebt ontvangen en na het openen ervan merkt dat een product beschadigd is, schrijf ons dan op info@giovani.nl en voeg foto’s van het pakket of het beschadigde product toe als bijlage. We zullen ervoor zorgen dat de situatie naar jouw tevredenheid wordt opgelost en het beschadigde artikel wordt vervangen, samen met een extra cadeau.
Controleer de beweging van de zending (tracking). Je vindt de trackinglink in de e-mail over de verzending van het pakket. En als de vertraging aanhoudt, neem dan contact met ons op via info@giovani.nl. We zullen de situatie controleren en oplossen, zodat je je pakket zo snel mogelijk thuis hebt.
